poniedziałek, 22 lutego 2016

Zamykać? Powrócić?

Tak to ja po długiej, naprawdę długiej nieobecności! Od czego tu zacząć, mam dużo do powiedzenia. Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda chodź Parę osób pytało się czy wrócę pod ostatnim postem a więc pisze do was.. ( Dziękuje tym 3 osobom które się o to pytały ) Chcę żebyście wiedzieli że nie zapomniałam o was czy o blogu.. Miałam ostatnio dużo na głowie ale teraz jest pytanie do was misiaki <3

Wrócić czy zamykać bloga?
Jak tak to czy ciągnąć tą historie czy rozpoczynać inną?
Proszę was o odpowiedź w komentarzach o ile tu jesteściee :*
Przepraszam za tak długą nieobecność, mam nadzieje że wybaczycie :<

Violetty już nie ma ale ja ją ciągle wspominam <33
Dziękuje wam za wszystko :*

Pozdrawiam was misie i czekam na odpowiedź <33


11 komentarzy:

  1. Skarbie ty żyjesz!
    Martwiłam się!
    Uffff dałaś znak życia.
    Plisss wróć do nas i dokończ tą historię. Później możesz zacząć nową, ale ja chcę wiedzieć jak ta się skończy!
    Kofffam i czekam na Ciebie! ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć i dokończy historię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ja spóźnialska. Posta dodałaś 22 lutego, a ja jestem 6 marca. Lepiej później niż wcale :-D
    Wróć i skończ tą historię.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero tego bloga odkryłam i powiem tyle - piszesz bosko. :* Czekamy na Twój powrót, kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No witam,witam!
    Ty mi masz wrócić!
    Zrób new story i będzie zajebicha! ^^
    Cyśka też sama prowadzi bloga ^^
    (Innego niż tego na którego wpadłaś kiedyś tam)
    Proszę misiu mój wróć!
    Scooby Doo wróć!
    Pozdrawiam
    Cysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej przepraszam, ale za tydzień egzaminy i ja tylko tym żyje :/
    Dopiero to zauważyłam, bo trochę zmieniłam w blogu i linki do bigle mi się usunęly :/ Ale jestem i proszę wróć :) twoje opowiadanie należało do tych, które mimo, iż są o Violettcie to mnie interesują :D
    Będę czytać i juz cię dodaje do listy :*
    Życzę wenki
    Czekam na rozdział :)
    A i chce starą historie :)
    Pozdrawiam Nataly :-) :*
    P. S. Mój nowy link do bloga miloscjestprawdziwaiszczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej skarbie wracaj! Daj znać co dalej z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana daj jakiś znak,bo zaczynam się martwić o Ciebie. I nie chodzi mi teraz o to żebyś dodała rozdział tylko jakiś odzew. Możesz nawet napisać do mnie na Hangout żebym wiedziała, że żyjesz 😀
    Czekam na jakikolwiek odzew od Ciebie 💟

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na Twój blog i z ciekawością czytałam rozdziały. Byłoby mi smutno gdybyś zamknęła bloga. Opowiadania są świetne i ciekawe. Myślę że możesz najpierw kontynuować to historię, którą rozpoczęłaś.
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do nas szybciutko:) ciągle zaglądam na twojego bloga sprawdzając czy jest nowy rozdział:) pozdrawiam i czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń