środa, 5 sierpnia 2015

Co zrobić?

Nie usuwam bloga ani nic z tych rzeczy.  Podjęłam decyzje o założeniu Bloga z OS'ami.  Zapraszam na niego - http://amor-de-cuento-de-hadas.blogspot.com/

Teraz inna sprawa, chodzi o opowiadanie na blogu, komentarze trochę spadły więc nie wiem czy wam się znudziło czy ja nie umiem go pisać więc pytanie do was. Chcecie kontynuacje tego powiadania czy mam wymyślić nowe a te zakończyć? Ankieta na was czeka, tak to już druga ale tamtą usunęłam. Tak, to chyba wszystko..I mam nadzieje że zaglądniecie na nowego bloga.

Pozdrawiam Bella:*

3 komentarze:

  1. Nie nie nie i jeszcze raz nie ! Królik kategorycznie się nie zgadza! Ja chcem kontynuacje opowiadania! !! Błagam nie rób mi tego!! A na bloga napewno zerkne! Zapraszam do mnie. Pojawił się One Shot i nowy rozdział. To oczywiście w wolnej chwili.:*:*:*
    I jeszcze raz błagam nie kończjeszcze tego opowiadania! Jest zajebiste! Wciągłam się! !!
    Plis Plis Plis Plis!!! ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj!
    Wiem, że ja się spóźniam z czytaniem i komentowaniem, ale to dlatego, że po pierwsze: mam trzy aktywne blogi, po drugie: dużo blogów czytam i po trzecie piszę książkę. Ostatnio skomentowała za mnie przyjaciółka :)
    Nie usuwaj proszę opowiadanie jest świetne!! <3
    Zapraszam do mnie:
    http:// leonivioletta.blogspot.com
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na kontynuację obecnego opowiadania. Moim zdaniem nie powinnaś kończyć z pisaniem. Widać, że masz potencjał i starasz się w tym, co robisz.
    Twoja wola, ale przeważają czytelnicy, którzy zgadzają się, na poznanie dalszych losów bohaterów. Zawsze uczono mnie, żeby nie zmuszać się do rzeczy, które Ci zwyczajnie nie idą. Oraz nie podejmować pochopnych decyzji, bo mogą odwrócić się przeciwko Tobie. Uszanuję twoją decyzję, więc luz.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń