wtorek, 4 sierpnia 2015

One Short - "Umieram"

Przeczytaj notkę pod, ważna!



-Kocham cię.  Wyznał pod rozgwieżdżonym niebem.
-Ja ciebie też. - Wyszeptała, w jej oczach pojawiły się ogniki. 
-Obiecaj że nigdy mnie nie opuścisz. - Zastała głucha cisza. 
-Obiecuję. - Przysięgła. 

Jesienna mgła otula świat, Gwiazd roje lśnią na niebie.
Każdy ma w sercu własny świat, A ja mam tylko ciebie...

-Wyjdziesz za mnie? - Spytał, oczekiwanie na odpowiedź chodź krótkie wydaje się wiecznością.
-Wyjdę! - Blondynka wtuliła się w narzeczonego. 

Jedyna taka miłość, nie zniszczalna, trwała jak słońce. 
Czasem pojawi się deszczyk jednakże po nim zawsze tęcza. 

-Wolisz córeczkę czy synka? - Na jej twarzy pojawił się uśmiech.
-Jesteś w ciąży? - Jego żona pokiwała twierdząco. 
-Córeczkę. - Odpowiedział.

Informacja o ciąży..
1 sekunda - Zaskoczenie.
5 sekunda - Szok.
10 sekunda - Szczęście. 
3 miesiące - Niecierpliwość. 
9 miesiąc - Oczekiwanie.

-Umieram. - Szepnęła.
-Nie mów tak, wyjdziesz z tego. - Zaprzeczył słowom. Trzymał ją za dłoń.
-Wybraliśmy imię dla dziewczynki. - Stwierdziła, była coraz słabsza, bledsza. 
-Martina. - Dokończył. 
-Dobrze się nią opiekuj. - Poprosiła.
-Razem się nią zaopiekujemy . - Zleciała mu łza którą blondynka otarła. 
-Kocham was. - Po tych słowach zrobiła się senna. Zamknęła powieki, to był koniec. 
-Obiecałaś że mnie nie zostawisz Violu, obiecałaś! - Krzyczał, lecz na darmo.

Ona odeszła..

5 lat później

-Tatusiu. 
-Martinko, skarbie powinnaś być już w łóżku. - Przykucnął. 
-Śniła mi się mama, gdzie ona teraz jest? 
-Razem z aniołami w niebie. - Uśmiechnął się.
-Nie kochała nas? - Z oczu dziewczynki wypłynęła łza. 
-Kochała, bardzo kochała.. - Wyszeptał.
-To dlaczego nas zostawiła? - Spytała piskliwym głosikiem. 
-Nie miała wyboru, chciała by być teraz z nami ale nie może. 
-Szkoda, chciała bym mieć mamusie.
-Jest w twoim serduszku. - Wskazał palcem na miejsce gdzie znajduje się serce dziewczynki. 
-Jaka była? 
-Podobna do ciebie, miała takie same oczka, usta, i słodycz.. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mój drugi, krótki OS w życiu. Ale nie jest chyba aż taki zły? Wy to oceńcie. Ostatnio bardzo polubiłam pisać One Short'y sprawia mi to dużą przyjemność. Myślę, nad założeniem dodatkowego bloga z OS'ami. Pisała bym tak je i publikowałam, były by też na zamówienie. Mam też pomysł ale..Najpierw musicie powiedzieć i napisać w komentarzach co myślicie o moich One Short'ach i pomyśle na nowego bloga. Chcieli byście coś takiego czy nie? Komentujcie, to dla mnie bardzo ważne tak jak i wasza opinia. 

P.S Jak widzicie pojawiła się ankieta o nowym blogu z OS'ami głosujcie Tak chcemy, lub nie. Ankieta przeważy!

Pozdrawiam :- )

3 komentarze:

  1. Zajebisty! ! ♡ Kurde się poryczlam! !! Czemu taki smutny? ??? Ehhhh nie rycz głupia! Kurde nic nie pomoga!
    Dajcie mu chusteczki! !! :(:(:(:(
    Lecim do ankiety! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny naprawdę!!
    Zagłosowałam ,,tak"
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę! Taki krutki ale wzrusza jak żaden! Ja teraz rycze! Kumasz? Rycze! Po prostu cudo!
    Po z dr o Z.S

    OdpowiedzUsuń