wtorek, 25 sierpnia 2015

Przeczytaj, Notka.

Miał być rozdział dzisiaj. Niestety zdążyłam napisać go połowę, więc będzie jutro około godziny 18. Przepraszam, znowu zawiodłam ale ta pogoń..Szkoła. Ta bieganina za książkami, zeszytami, plecakami i za innymi rzeczami to jakaś masakra. Nie wyrabiam i nie wiem co ile będą rozdział w czasie roku szkolnego. Myślę że raz w tygodniu, w weekend. Wybaczcie, znowu ale po raz ostatni. Dziękuje za tyle wyświetleń, odwiedzić, tych wspaniałych komentarzy każde słowo motywuje. Bez was już z braku czasu już bym się poddała a dzięki wam walczę o to co kocham, o blog oraz pisanie. Oczywiście nie pominę was, jesteście dla mnie mega ważni. Dziękuje <3 Rozdział OSTATECZNIE jutro. Na piszcie w komentarzu czy będziecie ze mną i czy rozdział raz w tygodniu wystarczy wam do czytania bloga. Bo jak nie, usunę..

P.S Oczekuję na nowy szablon na bloga który odświeży bloga i zmotywuje tak że się ogarnę co spowoduje więcej czasu na pianie = Lepsze, dłuższe rozdziały!

4 komentarze:

  1. Będę czekać... :* Ale Ty chyba żartujesz z tym usunięciem nie? :/ Nie masz prawa go usuwać! Nie pozwalam! xD Twoje rozdziały są świetne, a to że nie masz czasu wcale mnie nie dziwi... To norma! :D Powodzenia i pozdrawiam :3 ~ WIKA <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie!!! Naprawdę cię rozumiem ja też czasem nie wyrabiam i nawet chciałam zawiesić. Ale ja za godzinę wyjeżdżam no i tam chyba nie ma internetu nawet, jeśli jest to ja jadę odpocząć właśnie od tego wszystkiego. Więc mój komentarz pojawi pod jutrzejszym rozdziałem pojawi się w poniedziałek jak będę w domu :D
    Chyba się nie obrazisz? A propo rozdziału. DZIEWCZYNO JUŻ MASZ DRUGI ROZDZIAŁ DO TYŁU U MNIE! Miejsce czeka wciąż puste. Ja jestem smutna z tego powodu!! :( ;( ;-;
    No to tyle udanego ostatniego tygodnia wakacji!!! Ja życzę ci wytrwałości i wenki na pisanie drugiej połowy ;)
    Za godzinę wyjeżdżam, więc bye!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej,czekamy na Ciebie !
    Całuje Jorge Blanco !♥♥

    OdpowiedzUsuń