piątek, 14 sierpnia 2015

Przeczytaj!

Witam was wszystkich. 
Rozdziału dzisiaj nie będzie, chodź obiecałam. Przez ostatnie trzy dni nie komentowałam też waszych blogów za co was przepraszam. Nadrobię wszystko, obiecuje. Nie miałam czasu na to ani na rozdział. Pod 15 było aż 11 komentarzy co przerosło moje oczekiwania, wszystkim bardzo dziękuje za takie miłe słowa dla mnie bardzo dużo znaczące. Nie zawieszam bloga, ale rozdział pojawi się dopiero za dwa dni lub trzy. Dokładnie nie wiem, ale nie więcej niż trzy dni. Przepraszam i mam nadzieje iż poczekacie na rozdział. Przepraszam za utrudnienia. 

Rozdział 16 w trakcie pisania!

3 komentarze:

  1. Spokojnie! Królik czeka na super zarabiaszczy rozdział! !
    Królik pozdrawia;*
    Królik całuje; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey, Okey. A co z moimi one shot' em?? :)
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam go połowę. Jak dokończę to dam znać.

      Usuń